Warung Online
Pindah Lapak >>>> LAPAK BARU UPDATE SETIAP HARI

Selasa, 07 Mei 2013

CERITA PANAS: Menjilati Biji Itil / Kelentit / Kacang Memek

toketdewsa.blogspot.com_dewasa
Sudah hampir seminggu aku berada di-UM tetapi ingatanku tetap kepada kak Sabariah yang memiliki body yang solid, tetek yang pejal dengan size yang di-idamkan oleh banyak jejaka, nonok-nya yang tembam dengan bulu yang hitam lebat dan ponggong-nya yang berisi. Pada perkiraan ku seorang wanita malang kerana kahwin dengan orang yang sudah berumur. Mungkin juga kerana dia wanita pertama yang menerima kehadiran balak ku di-dalam nonok-nya. Itu agak-nya yang membuat aku sentiasa teringat.
Kini aku sudah tak sabar menunggu cuti hari merdeka yang mungkin dapat memerdekakan balak ku yang sentiasa keras apabila terkenangkan kemutan cipap kak Sabariah yang tembam itu. Tiba
harinya aku terus balik tanpa lengah.

Pada sebelah petang aku pura-pura pergi ke-rumah Nordin walau pun aku tahu yang dia tidak balik.

Semasa melintasi rumah kak Sabariah aku di-sapa oleh kak Sabariah.

?Abang Zurin mana kak?? Aku bertanya.


Dia tidur, kerana malam nanti dia hendak kerja? balas kak Sabariah.


Sempat juga kak Sabariah berbisik ketelingaku dengan nada mengharap kalau-kalau aku sudi datang malam nanti. Aku menganggok tanda sudi dan terus pergi ke-rumah Nordin. Aku dapat lihat yang kak Sabariah senyum. Ibu bapa Nordin tiada di-rumah. Yang tinggal hanya Suriyati adik Nordin yang bungsu. Beliau juga sudah macam adik ku sendiri. Pada akhir tahun nanti dia akan mengahadi peperiksaan S.P.M.


Tak lama selepas itu ibu bapa Nordin pulang dan bertanya bila aku pulang, berapa hari dan mengapa tak naik ke-rumah. Aku menjawab semua pertanyaan mereka dan menyatakan tak manis kalau aku naik ke-rumah tanpa kehadiran mereka berdua.


Setelah mereka berdua naik aku pun ikut sama. Mendengarkan yang aku akan berada di- sini

beberapa hari Suriyati meminta aku tunjukkan mata pelajaran yang dia kurang faham. Desakan dari Suriyati dan dengan persetujuan ke-dua orang tua-nya aku setuju. Satu alasan yang dapat aku
berikan kepada keluarga ku yang aku akan mbermalam di-rumah Nordin.

Sebagai di-janji tepat pada waktu-nya aku tiba. Aku cuba membantu Suriyati memahami segala apa

mata pelajaran yang dia kurang faham. Bila jam menunjukkan hampir pukul 10.00 malam aku mula
pasang telinga kalau-kalau abang Zaurin sudah hendak pergi kerja atau pun belum. Terdengar saja
bunyi ngaum motor Suzuki 80nya hati ku merasa lega kerana akan dapat bermesra dengan kak
Sabariah. Balak ku sudah mula mengeras apabila terbayang peristewa yang bakal berlaku di-antara
balak aku dan cipap kak Sabariah yang tembam itu. Setelah selesai home-work Suriyati aku minta
untuk pulang.

Aku start motor tanpa excelerate trottle, dengan pelan aku menuju ke-rumah kak Sabariah dan terus menyorokkan motor ku di-tempat biasa. Dengan pelan aku melangkah menuju ke-pintu dapur. Setelah masuk pintu ku kunci danterus merangkul tubuh kak Sabariah yang hanya berkemban. Puas bertukar koloman lidah aku melepaskan simpulan kain kemban yang di-pakai kerana aku tak sabar hendak menyonyot teteknya yang subur. Sambil aku menyonyot putting tetek-nya, tangan kak Sabariah terus melondehkan seluarku seraya mengusap-usap balak ku yang sudah bersedia untuk memainkan peranan-nya.


Kak Sabariah menarik tanganku menuju ke-bilik. Sambil berjalan aku meramas-ramas ponggong-nya yang bergegar apabila dia berjalan. Apatah bila berjalan di-dalam kaedaan telanjang nampak nyata gegaran-nya. Tiba di-bilik aku merebahkan badan Kak Sabariah dengan cermat. Aku topok-topok cipap-nya yang tembam sambil melibarkan kangkang-nya. Aku julurkan lidahku di-celah alur lubang pantat-nya dan sesekali aku menyonyot biji kelentit-nya yang sudah tersembul. Sambil menyonyot lubang cipap-nya aku mengentel kedua-dua putting tetek-nya. Kak Sabariah memegang kepala ku sambil menekan ke-arah cipap-nya yang membuat aku hampir lemas.


?Dah-lah Singh masukkan balam kau, akak sudah tak tahan ni? rengek kak Sabariah. Aku melipat

ke-dua belaj kaki kak Sabariah hingga ke-dua lutut hampir mencecah tetek-nya. Aku topang
ke-dua-dua tangan ku di-celah pelipatnya. Dengan berbuat demikian ponggong-nya akan ternaik dan akan menyerlahkan cipap-nya, bagi menyenangkan aku memasukkan balak ku hingga ke-pangkal. Semasa aku membuat aksi turun-naik turun-naik buah landuku menampar-nampar ponggong kak Sabariah.

?Singh seeedaaap, laju lagi Singh air hendak keluar?kak Sabariah bersuara. Dalam posisi ini kak

Sabariah tak dapat mengerakkan ponggong-nya ke-atas ke-bawah hanya ke-kiri dan ke-kanan. Aku dapat rasa yang kak Sabariah sudah terair dan aku pun melajukan kayuhan ku dan melepaskan satu ledakan yang pada bertepatan dengan bila kak Sabariah terair buat kali ke-dua berdas-das. Mungkin ledakan dari ku kali ini akan membawa padah kalau kak Sabariah tak precaution. Kak Sabariah senyum puas sambil mengentel putting tetek ku sebelum aku merebahkan badan untuk bercumbuan. Walau pun ledakan sudah reda balak ku masih aku rendam di-dalam  lubang cipap kak Sabariah.

?Kali ini Singh sudah agak pandai tak macam dulu, akak merasa sungguh puas sekali? kak Sabariah bersuara sambil menolak badanku. Setelah membersihkan badan saperti biasa kami akan ke-dapur dalam kaedaan telanjang bulat untuk menghilangkan dahaga dengan meminum kopi tongkat Ali. Dari perbualan kami aku di-fahamkan yang selama dua tahun aku dan Nordin mendayung kak Sabariah mengambil pil cegah kehamilan. Tetapi untuk malam ini dia sudah kehabisan stock. Aku khuatir benih yang baru di-semai akan tumbuh subur,baru nyaya.


Selesai minum aku lihat kak Sabariah mengemas meja makan.


?Singh nanti bila sudah bersedia kita main macam dulu,  saya rasa sedap dan puas bila Singh hayun

sambil berdiri? kak Sabariah bersuara.

Aku hanya  diam dan masih lagi duduk dikerusi dengan meramas-ramas sendiri balak ku yang sudah mula hendak mengeras.


Setelah semua cawan dan piring di-letak di-dalam singki, kak Sabariah duduk di-atas ribaku dalam

kaedaan bertentangan muka. Aku pun mula menyonyot-nonyot putting teteknya yang sudah mula
mengeras dan tangan ku meramas-ramas ponggong-nya. Setelah puas beromance dan balak ku tidak henti-henti menujah perut kak Sabariah dia bangun dan duduk di-atas meja. Aku rebahkan badan-nya dengan ke-dua-dua kaki-nya terjuntai. Sambil tanganku melebarkan kangkang-nya aku julurkan lidahku di-celah alur nekmat cipap-nya. Kali ini aku dapat lihat dengan jelas cipap kak Sabariah kerana lampu dapur tidak di-matikan. Aku kelibit bibir cipap-nya untuk melihat kalau-kalau ada benda anih di-dalam. Apa yang aku nampak hanya saperti lubang gua yang gelap. Pelik juga mengapa manusia termasuk aku sendiri tergila-gila dengan bendaalah yang semacam itu, fikir ku dan apa kaitan-nya dengan balak boleh menjadi keras bila teringat-kan-nya.

Setelah puas meneroka cipap kak Sabariah dengan lidah ku, aku bangun sambil menarik badan kak

Sabariah hingga cipap-nya bertaup rapat dengan ari-ariku sebelum kaki-nya aku angkat dan
meletakkan-nya di-atas bahuku. Setelah merasa selesa aku pun membenamkan balak ku hingga
santak ke-pangkal. Aku pun memulakan aksi sorong-tarik sorong-tarik ku. Kak Sabariah mengetap
bibir-nya sambil mengosok-gosok perutku. Sesekali aku tarik keluar balak ku dengan pelahan dan
menghentak dengan kuat yang membuat tetek kak Sabariah bergoyang-goyang. Bila aku membuat
aki yang demikian akulihat kak Sabariah memejamkan mata-nya. Mungkin sedap atau pun sakit aku tak tahu kerana kak Sabariah tak bersuara.

Kali ini aku benar-benar control pernafasan ku walau pun aku tahu yang kak Sabariah sudah terair

beberapa kali. Aku dapat bertahan hampir setengah jam sebelum aku melepaskan ledakan cecair
pekat ku. Kali ini aku betul-betul kerjakan cipap kak Sabariah hingga dia keletihan. Merasakan
ledakan cecair pekat ku kak Sabariah membuka mata dan melimpar satu senyuman puas ke-arah ku. Walau pun balak ku sudah hendak mengendur tetapi aku masih tak mencabut-nya buat seketika. Aku lepas-kan kaki kak Sabariah dan membongkokkan badan untuk menyonyot putting tetek yang menjadi kegemaranku dari dulu.

?Kak kali ini saya rasa permainan kita lain macam dan kita kerap terair serentak, kalau mengandung macam mana? aku bersuara sambil mencabut balak ku.


Kak Sabariah hanya diam dengan tidak menampakkan riaksi yang mencemaskan. Setelah segala

lendir di-bersihkan kami tidur berpelukan dalam kaedaan telanjang bulat.Kerana keletihan kami tidur dengan lena. Aku terjaga setelah terasa balakku di-ramas-ramas dengan tetek kak Sabariah
menghempap muka ku. Aku terus menyonyot tetek-nya dengan rakus dan tanganku meramas-ramas cipap-nya.

Melihatkan yang kak Sabariah sudah tak sabar menantikan tujah balak ku aku menyuruh dia melutut kerana aku hendak memasukkan balak-ku dari arah belakang. Dengan aksi ini dapat lah aku meramas-ramas dan menepuk-nepuk ponggong kak Sabariah yang pejal. Kami lupa akibat yang akan menimpa dek perbuatan kami apabila nafsu sudah tak dapat di-kawal. Sesekali sempat juga kak Sabariah meramas-ramas buah landuku yang ikut berbuai bila aku membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik


?Singh hentak kuat sikit, akak hendak sampai lagi? kak Sabariah bersuara.


Aku melajukan kayuhan ku dengan membuat buah landuku bergoyang begitu juga dengan tetek kak Sabariah yang tergantung. Sekali lagi kami terair bersama dengan aku masih lagi dapat melepaskan satu ledakan yang padu.


Bila sudah tiada pancutan lagi aku mencabut balak ku dan menyuruh kak Sabariah jangan bergerak

kerana aku hendak jilat cipap sambil mencium lubang dubur-nya. Hampir pukul enam pagi aku
bergesa pulang takut di-ketahui oleh ayah dan ibu Nordin. Sebelum beredar aku berjanji yang malam nanti aku pasti datang lagi seraya mencium pipi kak Sabariah.

Pada malam ketiga puas aku pasang telinga, tetapi tak kedengaran bunyi motor abang Zaurin.

Setelah sampai masa-nya aku terpaksa meminta diri walau pun akan kempunan untuk menekmati
kemutan mesra cipap kak Sabariah.

Bila menghampiri rumah kak Sabariah aku dengar ada orang menegurku. Suara itu aku cam benar

ia-lah suara abang Zaurin. Aku di-pelawa untuk singgah. Bila aku sudah agak hampir dengan orang
yang menyapa aku pun mematikan switch motor. Aku menghampiri abang Zaurin tetapi kak Sabariah tak kelihatan.

?Singh kalau dapat saya mahu minta tolong, itu pun kalau Singh setuju? abang Zaurin memulakan

bicara.

?Ini fasal Sabariah, saya sayangkan dia tetapi malang saya tak dapat beri dia kepuasan, maklumlah

dia masih muda dan saya sudah tua, itu pun kalau Singh sudi?abang Zaurin terus bersuara.

?Abang hendak saya buat apa?? aku bertanya.


?Tidur dengan dia, abang bukan tak boleh minta bantuan dari kawan-kawan yang muda, tetapi abang takut mereka tak tahan simpan rahsia?balas abang Zaurin.


?Eh, abang dah gila ke? balas ku.


?Tak Singh abang sungguh-sungguh? rintih abang Zaurin.


Setelah mendengar rintihan abang Zaurin aku pun setuju, itu pun kalau kak Sabariah sudi.Abang

Zaurin pun memanggil kak Sabariah dan menceritakan apa yang telah kami persetuji. Aku renung
tubuh kak Sabariah dengan mengaharapkan satu jawapan yang positif dari-nya.

?Betul ke apa yang saya dengar dan abang tak bergurau? kak Sabariah bersuara.


?Betul? balas abang Zaurin pendek.


?Abang jangan main-main saya sedang subur ni, nanti mengandung baru tahu? kak Sabariah memberi penjelasan.


?Kalau mengandung lagi bagus kerana dapat menebus malu abang yang telah bercakap besar kepada kawan-kawan semasa abang menikah dengan sayang dulu? balas abang Zaurin.


?Abang fikir dulu dengan masak-masak sebelum sesuatu yang tak di-ingini berlaku? aku bersuara

sambil mengelengkan kepala. Tetapi dalam hati onlu god knows.

Melihatkan yang kami berdua sudah masuk bilik dan pasti kami akan melakukan apa yang dia suruh. Apatah lagi kami sudah telanjang bulat dan balak ku sudah keran mendongak, abang Zaurin minta izin hendak keluar dengan alasanhendak membeli rokok yang mana aku dapat lihat rokok-nya masih ada. Setelah abang Zaurin keluar kak Sabariah terus memeluk aku dan kami bercumbuan buat seketika sebelum aku memasukkan balak ku ke-dalam lubang cipap yang telah mengizinkan.


?Singh kakak ingat pancutan Singh malam dulu akan melekat dan membesar di-dalam rahim akak,

nasib baik abang Zaurin membuat satu perancangan yang luar dari pengetahuan saya? kak Sabariah bersuara semasa aku sedang menbuat  kayuhan yang slow and steady.

Aku tergaman kerana tak menyangka yang balak ku berjaya membat kak Sabariah mengandung

sebagai di-kata. Kalau pasti dia mengandung aku hendak melihat hasil-nya.

?Ia-lah kak saya sendiri tak berapa faham dengan perangai abang Zaurin? kata ku sambil

mengentel-gentel putting tetek kak Sabariah.

Pada kayuhan kali ini kami banyak berbual.


?Mungkin abang Rahim hendak anak? kak Sabariah bersuara.


?Mungkin juga? balas ku sambil melajukan kayuhan untuk memenuhi permintaan kak Sabariah.

Akhir-nya kami sekali lagi terair bersama. Agak-nya satu pertanda yang memungkinkan kak Sabariah akan mengandung.

Aku sedang menghenjut bila abang Zaurin balik. Kak Sabariah buat tak tahu saja kerana dia sendiri

berada di-dalam kaedaan khayal menerima tujahan balak ku. Sambil mendayung aku rasa bahu ku
di-sentuh. Aku menoleh dan melihat abang Zaurin senyum ke-arah ku sambil menanggalkan
pakaian-nya.

?Hentam betul-betul Singh biar kak Sabariah mengandung? kata abang Zaurin sambil menyuakan anu lembik-nya untuk di-usap oleh kak Sabariah. Kasihan aku tengokkan dah tahu tua hendak kahwin anak dara, dah tu cakap besar pula. Kini apa sudah jadi aku juga yang kenyang, bisik hati kecilku.


?Singh laju, henjut kuat Singh air hendak keluar? kak Sabariah bersuara sambil mengetap bibir.


Aku melajukan henjutanku dan memancutkan cecair nekmatku dengan di-perhatikan olh abang

Zaurin.

?Engkau cekap-lah Singh, moga-moga subur-lah benih yang engkau semai? abang Zaurin bersuara

sambil mengosok-gosok perut kak Sabariah

?Puas tak sayang?? Tanya abang Zauring kepada kak Sabariah.


?Hem? balas kak Sabariah pendek sambil menghadiahkan kepada abang Zaurin satu senyuman

manja.

Setelah anu-nya mengkal, abang Zaurin minta izin dari kak Sabariah untuk memasukkan anu-nya

kedalam lubang cipap-nya. Kak Sabariah melebarkan kangkang-nya dan abang Zaurin terus
memasukkan anu-nya ke-dalamlubang cipap kak Sabariah. Baru beberapa kali henjut saja dia sudah terair.

?Singh tidur sini saja, kasi puas sama kak Sabariah dan ingat ia Singh jangan beritahu orang lain

rahsia kita ini walau pun kepada Nordin? abang Zaurin bersuara.

Aku hanya menganggok tanda faham.


Lepas minum aku dayung kak Sabariah sekali lagi di-atas meja makan, macam yang lepas-lepas

kerana kak Sabariah begitu seronok bila aku mendayung sambil berdiri.Aku perhatikan abang Zaurin tak senang duduk memerhatikan gelaggat kami berdua. Walau pun anu-nya di-gentel dan di-kolom oleh kak Sabariah, ia-nya tetap lembik.

?Kasihan abang, jadi penonton saja, betul abang tak apa-apa, kalau benar-benar saya mengandung

macam mana?? kak Sabariah bersuara, sambil abang Zaurin menghisap-hisap tetek-nya.

?Ah jangan fikir yang bukan-bukan, jadi penonton pun tak apa asalkan sayang abang puas dan apa

yang abang tercapai? balas abang Zanurin sambil mencium pipi kak Sabariah yang sedang menerima nekmat dari balak ku.

?Hentam Singh, jangan fikirkan saya? abang Zaurin bersuara semasa aku sedang melajukan kayuhan kerana di-suruh oleh kak Sabariah. Sekali lagi kami sampai bersama walau pun sebelum ini kak Sabariah sudah ter air.


Abang Zaurin senyum bila mengetahui yang isterinya mendapat kepuasan total pemberian balak ku.


?Bang mungkin saya akan mengandung, abang lihat sendiri bagai mana Singh menghayun? kak

Sabariah bersuara sambil turun dari meja.

?Kalau ia bagus-lah? sahut abang Zaurin sambil mengosok perut dan cipap kak Sabariah.


Beres semua kerja aku di-suruh tidur bersama dengan kak Sabariah dan menyuruh aku mendayung

beberapa kali yang aku mampu. Abang Zaurin sendiri tidur di-luar kerana dia tak mahu mengacau
kami berdua. Malang sungguh nasib mu abang Zaurin. Pagi sebelum balik kami main lagi. Malam
yang benar-benar memberikan kepuasan kepada kak Sabariah. Mungkin sebelum ini kami berdayung di-dalam kaedaan macam orang mencuri. Kini suami kak Sabariah sendiri sudah memberi green-light maka kami pun berdayung di-dalam kaedaan ceria. Faktor itu-lah yang memberi kepuasan kepada kak Sabariah.

Malam esok-nya sebelum pulang ke-K.L, aku bermalam di-rumah kak Sabariah. Setelah aku masuk, abang Zaurin minta izin untuk keluar. Sebelum dia melangkah keluar aku menghulurkan note RMl00.00. Kembang tangan-nya menerima pemberian ku. Sebelum dia melangkah keluar sempat dia berpesan agar aku hentam cipap kak Sabariah secukup-nya. Kak Sabariah senyum menengarkan cakapan abang Zaurin.


Semalaman abang Zaurin tak balik. Aku dan kak Sabariah telanjang bulat hingga ke-pagi.

Macam-macam gaya kami lakukan, biar kak Sabariah puas kerana dua bulan lagi baru aku free.

Tiba masa-nya aku pulang selama seminggu. Malam-nya aku terus ke-rumah kak Sabariah. Aku

di-sambut mesra oleh abang Zaurin.

?Terima kasih Singh, isteri saya sudah mengandung, nanti bila main jangan ganas sangat takut

keguguran? abang Zaurin bersuara sambil menepok-nepok bahu ku.

Aku menghampiri kak Sabariah dan mengusap-usap perut-nya.


?Betul ke kak apa yang di-cakapkan oleh abang Zaurin? aku bersuara.


?Betul? balas kak Sabariah pendek sembil menyeluk ke-dalam seluarku dan berkata?Bertuah punya balak? Aku senyum bangga.


Aku lihat abang Zaurin sudah bersiap-siap hendak keluar. Sebelum ini aku ada mendengar yang dia

suka main mahjong. Saperti biasa sebelum dia keluar aku hulurkan not RM100.00. Sebelum
melangkah keluar abang Zaurin berkata yang malam ini dia tak balik dan menyuruh kami main
puas-puas.

?Kak kerana perut akak sudah berisi Cuma dua posisi sahaja yang sesuai, di-atas meja dapur dan

kakak menonggeng dan saya balun dari belakang? aku memberi penjelasan.

?Suka hati Singh-lah, kalau apa pun akak hendak Singh nonyot cipap dan tetek kak dulu? balas kak Sabariah.


Untuk menyuburkan benih yang sedang bercambah cuti yang seminggu itu aku pergunakan dengan

sebaik mungkin. Tiap-tiap bulan sebelum semeseter break tiap-tiap bulan aku pasti balik. Maklumlah kak Sabariah sedang mengandungkan benih pemberian dari ku, benih seorang Singh.

Hari berganti minggu dan minggu berganti bulan perut kak Sabariah semakin membusung. Aku pula

begitu berahi dengan kaedaan perut kak Sabariah. Ada kala-nyasemasa aku membuat aksi
sorong-tarik sorong-tarik bayi yang di-dalam kandungan kak Sabariah bergerak-gerak. Itu yang
membuat aku seronok. Ada kala-nya bila abang Zaurin tak kemana-mana dia akan mengusap-usap
perut kak Sabariah semasa aku sedang mendayung. Apa yangdia fikirkan aku sendiri pun tak tahu.
Apa yang aku tahu dia asyik mengucapkan terima kasih di-atas kejayaan ku menghamilkan
isteri-nya.

Selepas enam bulan semasa semeseter break aku pulang dan kali ini Nordin ada bersama.Melihat

aku berjalan bersama Nordin abang Zaurin buat tak tahu saja. Dalam pada itu sempat juga dia
memberi isyarat agar aku datang ke-rumah-nya malam nanti.


?Handal juga si-Zaurin, tua-tua hamil juga Sabariah? Pak Salleh, ayah Nordin bersuara semasa aku

dan Nordin sedang membuat revision.

?Betul ke-Pak Salleh? aku bersuara pura-pura terencat, begitu juga Nordin.


?Engkau tengoklah sendiri? balas pak Salleh.


?Habis peluang kita Singh? Bisik Nordin.


?Sudah nasib badan? balas ku. Tetapi di-dalam hati ku tersenyum riang kerana Nordin tak akan

mengacau dan tiada seorang pun yang tahu bahawa bayi dalam kandungan kak Sabariah ada-lah bayi ku. Yang tahu Cuma abang Zaurin, kak Sabariah dan aku.

Malam-nya tanpa pengetahuan Nordin aku bermalam di-rumah kak Sabariah. Abang Zaurin sudah

pergi kerja. Dengan perasaan kurang sabar aku menyuruh kak Sabariah menanggalkan pakaian
keranaaku hendak cium perut-nya yang semakin berisi. Sabariah kegelian dengan perilaku ku dan
bayi yang akan melihat dunia dalam masa dua bulan lagi tak senang duduk.

Sebelum aku sempat memasukkan balak ku ke-dalam lubang cipap kak Sabariah, kedengaran bunyi motor abang Zaurin. Kak Sabariah pergi membuka pintu dalam kaedaan telanjang bulat. Melihat ku dengan balak yang sudah keran mendonggak abang Zaurin senyum sambil menyuruh kak Sabariah cepat-cepat membelai balak ku. Setelah kak Sabariah baring sambil melebarkan kangkang-nya aku memasukkan balak ku inci demi inci hingga santak ke-pangkal.


?Terima kasih Singh? abang Zaurin bersuara sambil mengurut-urut bahuku dan tangan-nya yang

sebelah lagi mengusap-usap perut kak Sabariah.

?Jangan ganas sanggat Singh nanti budak sakit? sambung abang Zaurin.


Aku menganggok sambil membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik dalam kaedaan slow and steady.

Akhir-nya kami sampai ke-distenasi dengan penuh rasa kepuasan dan nekmat.

Aku tetap mendayung kak Sabariah sehingga di-benar-benar sudah merasa sakit hendak bersalin

baru aku stop. Hari yang di-nanti-nanti pun tiba. Kak Sabariah selamat bersalinkan seorang bayi
perempuan yang sungguh comel. Maklum-lah benih Singh campur Melayu dan kak Sabariah pula
berkulit cerah, mana bayi-nya tak comel. Kalau di-harapkan benih abang Zaurin entahlah. Mendengar saja  perkhabaran itu aku pura-pura ke-rumah Nordin. Aku lihat ramai juga sanak saudara kak Sabariah dan abang Zaurin yang datang.

Kini terpaksa-lah aku menunggu hingga kak Sabariah habis pantang. Itu pun kalau abang Zaurin

berhajatkan benih dari ku lagi kalau tidak setakat ini saja.

Sebulan selepas tamat semester break aku free seminggu. Aku terus balik. Malam-nya aku ke-rumah kak Sabariah kerana hendak melihat hasil balak ku. Memang ia-nya seorang bayi yang comel. Aku mengendung-nya sambil mencium pipi-nya dengan mesra. Abang Zaurin dan kak Sabariah senyum melihat gelagat ku.


?Singh kini kak Sabariah sudah boleh pakai, boleh tak Singh buat kak Sabariah mengandung sekali

lagi, kerana saya ada bertaruh dengan kawan-kawan bahawa kak Sabariah pasti akan mengandung
lagi.? Abang Zaurin bersuara.

Tanpa menunggu jawapan dari ku, abang Zaurin mengambil bayi yang sedang lena di-pangkuan kak

Sabariah dan menyuruh kak Sabariah membawa aku masuk bilik. Kak Sabariah tanpa membuang
masa terus menarik tangan ku. Di-dalam bilik kami terus menanggalkan pakaian dan bercumbuan.

Setelah kak Sabariah membuka kangkang-nya dan semasa aku hendak memasukkan balakku

ke-dalam lubang cipap kak Sabariah, abang Zaurin masuk dan menyuruh aku tala betul-betul biar kak Sabariah mengandung lagi. Abang Zaurin duduk di-tepi katil sambil memerhati aksi sorong-tarik sorong-tarik ku penuh minat. Melihat aku tidak mengentel putting tetek kak Sabariah abang Zaurin membongkok kan badan sambil mengisap tetek kak Sabariah.

Aku melajukan kayuhan ku kerana kak Sabariah sudah tak sabar menanti akan ledakan cecair pekat dari balak ku. Setelah pertarungan kami selesai abang Zaurin minta izin untuk keluar. Aku faham dan menghulurkan kepada-nya not RM100.00. Semalaman dia tak pulang.


Selama berada di-rumah kak Sabariah aku tetap setia menunaikan hajat kak Sabariah dan abang

Zaurin. Kiga bulan selepas kayuhan pertama setalah kak Sabariah habis pantang aku di-fahamkan
yang benih yang aku semai dulu itu sudah bercambah. Hanya perlu di-baja akar ia-nya kokoh di-rahim kak Sabariah. Aku pasti mereka suami isteri begitu gembira. Masa seminggu itu aku pergunakan dengan sebaik-nya untuk menyuburkan kandungankak Sabariah. Abang Zaurin leka dengan pemberianku di-meja mahjong.

Ada satu ketika Nordin balik sama dan benar-benar berhajatkan cipap kak Sabariah. Selama inidia tak tahu yang aku sudah menjadi pelanggan tetap kak Sabariah. Aku mencari helah dengan menyuruh abang Zaurin pergi main mahjong hingga ke-pagi. Setelahdia setuju aku sendiri yang hantar dan berjanji akan mengambil-nya besok pagi.


Semasa aku sampai ke-rumah kak Sabariah aku perhatikan yang Nordin sudah pun memulakan round pertama-nya.


?Sorry-lah Singh, sudah bertahun tak dapat lagi pun ini-lah kali pertama aku dapat main dengan

perempuan mengandung? Nordin bersuara setelah melihat aku menghampiri. Malam itu kami
berdayung dua round seorang. Walau pun dalam kaedaan mengandung kak Sabariah tetap melayan
karenah kami saperti biasa. Memang dia seorang Iron Lady.

Setelah selesai memuaskan nafsu kami berdua aku memuka pintu untuk menghantar Nordin pulang. Belemsempat kami melangkah keluar, kak Sabariah bersuara,


?Nordin, Singh akak minta maaf  lepas ni tak payah-lah kamu berdua mendayung akak lagi kerana

akak perhatikan  yang abang Zaurin agak curiga, kalau kamu hendak datang pun datang-lah pada
waktu siang semasa abang Zaurin ada di-rumah?.

Kata-kata dari kak Sabariah itu aku yang mengajar-nya kerana aku tak mahu berkonsgsi untuk

menyuburkan benih yang aku semai.

?Baik-lah kak? balas Nodin sambil kami berdua keluar dari rumah kak Sabariah.


Aku terus menghantar Nordin pulang sebelum menjemput abang Nordin sebagai yang telah

di-janjikan. Sebelum aku pulang abang Zaurin menyuruh kak Sabariah membawa aku ke-bilik kerana dia dapat lihat yang kak Sabariah lain macam saja.

Kami berpimpingan tangan dengan di ikuti oleh abang Zaurin yang sedang mendukung Zulaika anak

ku yang pertama. Sampai di-bilik kak Sabariah menanggalkan pakaian-nya dan aku sekali. Perbuatan kami ini di-perhatikan oleh abang Zaurin dan anak ku yang berada di-atas pangkuan-nya. Setelah puas menjilat cipap, sambil mengusap perut yang sudah berisi dan menghisap tetek kak Sabariah aku pun memasukkan balak ku dengan di-perhatikan oleh anak ku dengan kehairanan.

?Tengok Zu uncle sedang membuatkan adik untuk Zu? abang Zaurin bersuara.


Semasa aku sedang melajukan kayuhan, anak yang di-pangkuan abang Zaurin meronta kerana

hendak nyek. Sambil anak ku menyusu aku pula sebuk dengan kayuhan ku untuk melepaskan satu
ledakan yang tak boleh di-tahan lagi.

Seronok juga berkayuh di-siang hari, dengan anak ku menyusu dan anu abang Zaurin pula

di-usap-usap oleh kak Sabariah walau pun tak melawan. Ada ketika-nya semasa kak Sabariah
sedang mengusap anu abang Zaurin, Zu cuba mengapai anu abang Zaurin. Balak ku pula di-kemot
erat oleh cipap kak Sabariah yang tembam. Akhir-nya aju sampai kekemuncak dengan memberi satu kepuasan yang sempurna kepada cipap kak Sabariah. Setelah berpakaian aku pulang dengan satu perasaan yang begitu puas.

Aku tetap berkunjung ke-rumah kak Sabariah hingga habis cuti.


Satu malam setelah selesai berdayung aku, kak Sabariah dan abang Zaurin sama-sama pergi

ke-dapor untuk menghilangkan dahaga. Masa itu kak Sabariah sudah mengandungkan anak ku yang kedua selama enam bulan.

?Singh saya sudah bersara, ingat akhir minggu ini kami hendak pindah balik ke-kampong? abang

Zaurin bersuara.

Aku minta mereka menangguhkan perpindahan mereka sehingga kak Sabariah selamat melahirkan

anak ku yang ke-dua. Dalam tempoh ituaku berjanji akan membantu membereskan sewa rumah
mereka. Kak Sabariah setuju dengan cadanganku. Setelah berbincang dengan panjang lebar
akhir-nya abang Zaurin akur. Aku merasa lega.

Dalam pada itu kak Sabariah sebok mengemas meja makan dengan di-bantu oleh abang Zaurin. Aku faham. Setelah melepaskan kain kemban-nya kak Sabariah duduk di-atas meja.Aku baringkan kak Sabariah dengan di-bantu oleh abang Zaurin dan dia terus mengosok-gosok perut kak Sabariah yang sudah membusung. Sebelum aku menyorongkan balak ku kedalam lubang cipap kak Sabariah aku gentel-gentel dulu biji kelentit-nya. Kak Sabariah senyum sambil memerhati abang Zaurin yang turut senyum sama.


Lama juga kami berdayung hingga abang Zaurin sendiri tak sabar menunggu dan terus meninggalkan kami seraya menyuruh kami main puas-puas. Selesai pertarungan kami ke-bilik tidur. Abang Zaurian sudah lena di-sebelah Zu. Aku menghampiri mereka dan mencium dahi Zu. Biasa-lah sebelum pulang aku akan mendayung lagi.


Dalam masa tiga bulan yang berbaki, setiap kali ada free aku akan bermalam di-rumah abang Zaurin dan melakukan perbuatan yang telah bertahun aku kerja kan. Setiap kali mendayung aku pastikan yang kak Sabariah mesti puas.


Akhir-nya kak Sabariah selamat melahirkan anak ku yang kedua. Seorang bayi lelaki yang montel

yang kami namakan Zulkarnain.

Sebelum mereka pindah setelah kak Sabariah habis pantang aku bermalam di-rumah mereka walau

pun terpaksa ponteng kuliah. Aku berjanji kepada mereka yang setiap bulan aku akan mengirim wang sebanyak  RM200.00 yang akan aku masuk kan ke-dalam buku akaun bank abang Zaurin. Setelah mereka bersekolah aku berjanji akan menanggong segala perbelanjaan persekolahan mereka. Abang Zaurin menganggok saja dan kak Sabariah sudah tak sabar-sabar menunggu tujahan balak ku. Aku menghampiri kak Sabariah yang sudah lama baring, aku buka kangkang-nya dan terus menjilat-jilat alur cipap kak Sabariah. Puas dengan cipap-nya aku menghisap tetek kak Sabariah dan menelan semua susu yang aku hisap. Abang Zaurin hanya duduk di-tepi katil memerhati dangan penuh minat segala perbuatan kami

?Dah lah Singh masukkan balak kau yang sudah lama mengeras itu, biar akak kemot? kak Sabariah bersuara.


Aku pun membenamkan balak ku kedalam lubang cipap kak Sabariah hingga ke-dasar dan membuat aksi sorong-tarik sorong-tarik. Setelah agak lama ka Sabariah sudah tak boleh diam dengan mengerakkan ponggong-nya ke-atas ke-bawah. Sekali lagi di-permainan yang pertama setelah melahirkan anak ku yang kedua kami sampai bersama dengan aku melepaskan satu ledakan yang padu hingga membuatkan mata kak Sabariah terbeliak. Abang Zaurin senyum melihatkan yang kami sudah mencapai kepuasan.


Semasa kami bertiga sedang minum kopi kak Sabariah bersuara, ?Bang ledakan dari balak Singh tadi macam boleh buat saya mengandung lagi?


?Tak apa-lah, kalau mengandung lagi bagus juga biar orang kampong tahu siapa abang? abang Zaurin bersuara dengan bangga.


Kali ini kami tak berdayung di-atas meja, takut Zul terjaga hendak menyusu. Benar apa yangdi-duga, semasa kami sedang beromance Zul menangis henk menyusu. Abang Zaurin yang ambil Zul kerana kak Sabariah sudah telanjang bulat dan aku pula sedang menjilat-jilat lubang cipap kak Sabariah. Abang Zaurin menghampiri seraya menghulurkan Zul kepada kak Sabaraih. Zu yang mengekori abang Zaurin hairan menemggok aku dan ibu-nya telanjang bulat. Lama juga Zu memandang ke-arah balak ku yang sedang keras mendongak. Selesai saja Zul menyusu kak Sabariah membaringkan-nya di-sebelah dan kak Sabariah pun baring semula. Zu duduk dekat dengan kepala ibu-nya sambil memerhati aku membenamkan balak ku kedalam lubang cipap ibu-nya.


Kali ini aku mendayung dengan kehadiran kedua anak ku.


?Zu sayang uncle tak?? abang Zaurin bersuara.


Zu tidak bersuara hanya menganggokkan kepala-nya saja.


?Ibu pun sayang uncle, itu sebab ibu peluk uncle? abang Zaurin bersuara lagi semasa kami sedang

bercumbuan..

Zu mengerutkan kenang-nya semasa melihat ibu-nya tak diam dengan mengerakkan ponggong-nya

ke-atas ke-bawah dengan aku melajukan kayuhan ku. Akhir-nya tersembur-lah cecair pekatku
memenohi lubang cipap kak Sabariah. Selesai pertarungan aku mencabut balak ku.

Melihatkan yang Zu sudah mengantok semula abang  Zurin mendukung-nya dengan kak Sabariah

menatang Zul ketempat tidur mereka kerana katil tempat kami berdayung akan di-gunakan pagi nanti sebagai penutup.

?Singh akak rasa akak akan mengandung lagi, ia-lah dua kali main kedua-duanya kita sampai

bersama? kak Sabariah bersuara semasa aku sedang bermain-main dengan putting teteknya.

?Kalau betul yang akak akan mengandung lagi dan kalau akak berhajatkan tujahan balak saya,

Kampong Tengah Segamat dengan K.L bukan-nya jauh sanggat, itu semua boleh di-atur?balas ku.

Kak Sabariah senyum apabila mendengar penjelasan dari ku. Kami bercumbuan sebelum tidur.


Pagi-nya sebelum pulang aku mendayung sekali lagi dengan kehadiran abang Zaurin.


?Bang kalau kak Sabariah mengandung lagi dan jika dia masih memerlukan kehadiran balak saya

beritahu, boleh saya atur tempat-nya? aku bersuara sambil melajukan tujahan ku. Akhir-nya kami
sapai bersama buat kali ketiga yang membuat kak Sabariah bertambah yakin yang dia mungkin akan mengandung lagi.

Selesai berpakaian dan sebelum pergi aku menghulurkan kepada abang Zaurin wang RM500.00 untuk buat belanja perpindahan mereka sambil bersuara yang aku tidak akan datang untuk melihat mereka pindah.


Kini aku di-dalam delima sama ada kak Sabariah akan mengandung atau pun tidak atau dia masih

mengharapkan tujahan dari balak ku kedalam cipap-nya yang aku ???????..

Sekian berakhir-nya secebis kesah yang benar berlaku sebagaimana yang di-ceritakan kepada ku

oleh seorang insan yang tahu akan perjalan hidup kak Sabariah dengan abang Zaurin
togedp.blogspot.com

0 komentar “CERITA PANAS: Menjilati Biji Itil / Kelentit / Kacang Memek”

Posting Komentar